PowerOffice Go
webbutik
PowerOffice Go är ett komplett molnbaserat system för redovisning, fakturering, tidsregistrering, reseersättningar och lönehantering. Vi har utvecklat en integration med PowerOffice som möjliggör att erbjuda en färdig e-handelslösning, en anpassad lösning eller endast integrering för WooCommerce, Magento eller Shopify.
Maksimer utvecklar integrerade webbutiker baserade på WooCommerce. Vi har skapat flera integrationer med kassasystem och ekonomisystem och etablerat oss som Norges starkaste WooCommerce-miljö.
Nedan kan du läsa mer om vår integration med PowerOffice Go.
PowerOffice Go e-handelsfunktioner:
Överför kunder från PowerOffice Go till webbutiken
Ge dina kunder i PowerOffice Go tillgång till webbutiken.
Överför varor från PowerOffice Go till webbutiken
Varor från PowerOffice Go blir tillgängliga i webbutiken. Fält från produktkortet i PowerOffice Go matchas mot motsvarande fält i webbutiken.
Ytterligare produktberikning, som koppling av bilder, dokument, video, utökad text, kan göras direkt i webbutiken.
Överför beställningar från webbutiken till PowerOffice GO
Kunder kan skapas i PowerOffice Go om de inte redan finns.
Beställningar kan skapas med fasta kundnummer, t.ex. betalningsmetod för enkel avstämning.
Förskottsbetalda beställningar (Visma, Mastercard, Klarna, etc.) avstäms mot rätt betalningstyp.
Produkter som inte finns kan skapas.
Överför orderhistorik från PowerOffice GO till webbutiken
Ordrar registreras ofta via olika kanaler. Det är möjligt att överföra alla ordrar från PowerOffice Go till webbutiken för att ge kunderna en enkel översikt över komplett historik, inte bara för ordrar registrerade via webbutiken.