24SevenOffice
integrerad webbutik
24SevenOffice är en molnbaserad ekonomi- och redovisningsplattform.
Maksimer utvecklar integrerade webbutiker baserade på WooCommerce. Vi skiljer ofta mellan B2B-webbutiker och B2C-webbutiker. Vi har utvecklat ett antal integrationer med kassasystem och ekonomisystem.
Vi har utvecklat en tvåvägsintegration mot 24SevenOffice som möjliggör följande:
Överför kunder från 24SevenOffice till webbutiken
Överför varor från 24SevenOffice till webbutiken
Du kan själv styra vilka varor du vill ska vara tillgängliga i webbutiken.
Överför lagervärde från 24SevenOffice till webbutiken
Du kan välja om du vill ha bara värdena från en specifik lager eller summan av flera lager. Det är också möjligt att konfigurera vad som ska utgöra tillgängligt varulager i webbutiken (i lager, i order, i inköp, reserverat, osv).
Överför produktgrupper från 24SevenOffice till webbutiken
Överför beställningar från webbutiken till 24SevenOffice
Kunder kan skapas i 24SevenOffice
Beställningar kan skapas på fasta kundnummer, t.ex. för enkel avstämning.
Konfigurering av anpassade fält kan göras på begäran.
Förbetalda beställningar (Visma, Mastercard, Klarna, osv.) kan automatiskt markeras som betalda mot rätt betalningstyp.
Överför orderhistorik från 24SevenOffice till webbutiken
Kunderna kan på detta sätt enkelt göra återköp.
Överför rabattmatriser från 24SevenOffice till webbutiken
Kunderna kan på detta sätt enkelt göra återköp.