Spara tid med en mer effektiv kundhantering kopplad till data från din webbutik.
Flera av våra kunder använder Zendesk i kombination med WooCommerce för att göra kundhanteringen enklare och snabbare. Du får snabbt en överblick över en kunds information direkt från kundcentret och kan snabbare hjälpa kunderna med deras frågor.
Zendesk är ett ledande verktyg för kundservice. Zendesk är ett molnbaserat system för att hantera alla kundförfrågningar på ett ställe. Systemet löser tilldelningskön, automatiska arbetsflöden, prioriteringar och rapportering på ett enkelt och effektivt sätt.
Omnikanal
Kommunikation från kunder kan komma från många olika platser: e-post, SMS, telefon, Facebook och andra sociala medier. Zendesk har stöd för flera kanaler, vilket innebär att du kan samla och svara på alla kundförfrågningar på ett ställe.
Enkel hantering av ärenden
Zendesk har en mycket enkel och effektiv användargränssnitt för att hantera de ärenden som kommer in. Du kan enkelt svara direkt till kunden eller skicka ärendet vidare till någon annan i ditt team med en kommentar.
Att få in orderinformation från WooCommerce direkt i ärendebilden är också mycket effektivt. Om du använder Zendesks chattlösning kan du också enkelt assistera kunder med köphjälp från samma plats.
Jostein Nyquist
Chef för vårt e-handelsteam
Ska vi ta en prat?
Kontakta oss för en trevlig diskussion om hur vi kan hjälpa ditt företag med effektiv kundhantering kopplad till data från din webbutik.